woensdag 13 augustus 2003

Lief Blog,

Nu het eindelijk gelukt is om mijn blog op mijn website te zetten -althans, daar lijkt het op- ga ik maar weer zeuren over het volgende probleem.
De posts van de laatste paar dagen verschijnen niet op de site. Joepie. Het kan natuurlijk zo zijn dat het gewoon een paar dagen duurt. Maar dat is bij een dagboek niet helemaal de bedoeling hè? Komt er dan geen eind aan deze ellende?
En natuurlijk moet ik nog ff dat grijze zinnetje onderaan iedere post fixen, dat werkt ook nog steeds niet goed...
Awel, dan kom ik tenminste mijn laatste paar dagen op het IPP door. Volgende week dinsdag voor het laatst! Nog wel de hele volle volgende week bij Agora doorploegen, maar 's middags lekker vrij scheelt al een hoop! Ik zie mezelf al zitten : lekker de krant lezen op een terrasje in de schaduw.

-Else

Geen opmerkingen: