vrijdag 22 augustus 2003

Lief Blog,

Vandaag is dan definitief mijn laatste werkdag. Dat wil zeggen: de laatste dag dat ik geld krijg voor wat ik doe, want komend jaar gaat er zeker weten gewerkt worden! Dat vandaag mijn laatste werkdag is, betekent dat ik gedurende de komende twee weken ook nauwelijks in de buurt van internet zal zijn. Dit wordt dus denk ik voorlopig de laatste post op mijn Blog. En niet een van de meest interessante, vrees ik. Ik ben namelijk nogal slaperig vandaag.
Zonet heb ik de site van het Europa College nog eens goed bekeken. Eigenlijk om te checken of er nog steeds bij 'students residences' staat vermeld dat iedereen z'n eigen tv en badkamer heeft. Is zo. Dat is dus goed nieuws. Maar voor ik het wist, raakte ik weer verzeild in academische programma's en cv's van professoren en zag ik een lijst met de vijf beste scripties van afgelopen jaar.. .die er echt griezelig indrukwekkend & ingewikkeld uitzien... Dus ik zie het allemaal helemaal niet meer zitten vandaag. Het niveau is veel te hoog! Er is een vergissing in het spel! Ik had die beurs nooit moeten krijgen...
Kortom, de kriebels hebben nu goed toegeslagen.
Gelukkig heb ik inmiddels -dankzij Sarina's 'help Else de Poolse winter door' actie- wel ruim voldoende mutsen, handschoenen en sjaals om het niet koud te krijgen daar. Dat is in ieder geval een lichtpuntje.

-Else

Geen opmerkingen: