dinsdag 23 maart 2004

Brussel

Lief blog,

Ik ben in Brussel en ik zeet niet zqqr het uitroepteken zit op dit stomme azerty- toetsenbord! Ah, gevonden!
We zijn eindelijk uitonderhandeld na vandaag! Het was een lange zit, maar uiteindelijk is de directive concerning the access to the single market of organic chemicals aangenomen en konden de flessen belgisch bier opengetrokken worden!!!
Alleen was ik zo moe dat ik meteen na het avondeten in slaap ben gevallen (even een dutje doen...) en ben ik pas net weer wakker geworden: Iedereen slaapt of is de stad in......

Dan maar een biertje drinken en een blogje tiepen...

Deze studiereis is nu al zo veel beter dan de vorige!!! Ten eerste voel ik me helemaal in mijn element en bijna thuis (letterlijk...) in Brussel en ten tweede ken ik nu iedereen zo veel beter! Heb het dus geweldig naar mijn zin...

Morgen staan de Committee of the Regions en het Europees Parlement op het programma... dat wordt fijn uitslapen en Brussel bekijken, dus!!!

Ik heb eigenlijk nog veel meer te vertellen.... over de vlucht gisteren en gisteravond... maar at moet een ander keertje...
want de vriendelijke doch een beetje trage bartender slash receptionist in onze jeugdherberg staat te popelen om de boel af te sluiten....

De groeten uit Brussel, dan maar!!
- Else

Geen opmerkingen: