woensdag 31 maart 2004

Amsterdam,

Lief Blog,

Mijn update-frequentie neemt weer toe... is dat een slecht teken..?
Vandaag zit ik binnen te lezen over de eventuele potentiele toekomstige rol van de nationale parlementen binnen de EU.
En buiten schijnt de zon. Ik vrees dan ook dat het een weinig produktief dagje wordt!

Gisteren na een relatief duur dagje op de UvA (plm. 500 pagina's aan artikelen uitgeprint...) gegeten en bijgekletst bij Ellen. Plannen gemaakt voor het vrijgzellenfeest van Ania aanstaande zaterdag (die ik, hoe graag ik ook zou willen, hier niet uit de doeken ga doen... je weet maar nooit wie dit allemaal leest...!)

En vanavond ga ik ineens uit eten met mijn ex-collega's van het IPP! Ter gelegenheid van Sarina's nieuwe baan & afscheid van het IPP... Verrassing...!
Tot die tijd maar weer aan de suffe artikelen in plaats van buiten in de zon...

Liefs!
- Else

Geen opmerkingen: