donderdag 1 april 2004

Amsterdam, 18 graden Celcius, maar liefst....!

Lief Blog,

Studeren vandaag is een regelrechte kwelling. Het is 18 graden buiten, de lucht is blauw, de zon schijnt volop en Amsterdam is de gezelligste plek op aarde!!
Toch zometeen maar weer uitloggen en dan in de bieb gaan zitten, anders voer ik weer niks uit. Een computerscherm voor mijn neus en Else studeert gegarandeerd niet meer. Had ik wat dat betreft net zo goed in Natolin kunnen blijven... alleen daar is het lang niet zulk lekker weer ;-)

Nieuws uit Natolin trouwens: afgelopen maandag kwamen er maar acht mensen opdagen voor Capoeira, de trainer is blijkbaar helemaal boos en dreigt ermee op te houden... pfff, dat ventje is me iets teveel op geld belust zeg! Livia doet dus nu niets anders dan emails sturen naar iedereen om ze zover te krijgen dat ze komen opdraven op vrijdag... arme Livia... neemt ze het van mij over en krijgt zij de volle laag..!
Verder gebeurt er niet veel daar. Iedereen is aan het werk gegaan en de pret van het tweede semester is definitief voorbij.
Ach ja, we waren er tenslotte heen gegaan om een jaar keihard te studeren, niet?

Nu weet ik weer waarom ik wèl een computer op mijn kamer nodig heb... er zit hier op de UvA een kerel naast me die om de vijf seconden zijn keel schraapt. Zeeeeer onplezant! Zodra je het in de gaten hebt kun je het ook niet meer negeren! Hoe heb ik hier vorig jaar in vredesnaam die hele scriptie geschreven??

Verder weinig nieuws... behalve dan dat Jasper een zielig pootje heeft na voetbal op dinsdag... enkel verzwikt en knie verdraaid, allemaal heel pijnlijk! Dus ik heb gisteren krukken voor m opgehaald bij het Thuiszorgcentrum - let wel: het thuiszorgcentrum bevindt zich op de Gyroscoopweg, achter station Sloterdijk, op een zeer afgelegen bedrijventerrein... even met de taxi heen en weer (want ik heb slechte ervaringen op de fiets met krukken onder mijn arm!) kostte maar liefst dertig eurootjes... dat is echt niet grappig meer!!
Maar Jasperlief houdt zich haaks en is heel flink... en is vanochtend met krukken en al met de trein naar zijn werk gegaan!

Nu maar eens aan het werk. Ik mag van mezelf ieder uur tien minuten buiten in de zon zitten. Maar dan moet ik wel eerst aan de slag!!

Liefs,
- Else

Geen opmerkingen: