maandag 8 maart 2004

Lief Blog,

Alweer meer dan een week niet geblogd.... Hoog tijd voor een update dus...

Vorige week was Marieke hier (naar goed oud gebruik, waar ze dus stug in volhardt!) en was er 's avonds een enórm groot feest in onze bar, Emanuela en ik waren behoorlijk jarig kunnen we wel zeggen! En iedereen bleef lekker lang hangen en was goed in de feeststemming (of zou dat iets te maken hebben met de gratis cocktails die we uitdeelden? of met de muziek ? - 4 cds samengesteld uit onze enorme t-drive collectie, door de beste dj die je je kunt wensen...)!

Even wat foto's (omdat ik het niet kan laten)
Marieke & Else
Emanuela & Else met onze boompjes
De toekomst van Europa...
Chiara
dj francesco
Duitsers op de dansvloer!
gezelligheid...
Monica

Op de dag na het feest - woensdag - was ik echt jarig. Maar ik was dus nog niet jarig! (flaaauuww), want ik moest een presentatie doen. En ik was heeeeeel laat gaan slapen en was dus niet heel erg tot nadenken in staat. Laat staan en anglais. Dus die presentatie vergeten we zo snel mogelijk maar weer....

Met Marieke Warschau gaan bekijken (lees: gesjopt bij H&M...) uit eten geweest (Banja Luka!), pierogi gegeten en poolse biertjes gedronken. Marieke heeft fanatiek getafeltennist met Jan en Dejan en daarna nog pool gespeeld tot diep inde nacht... Op vrijdag hebben we paardgereden (kan nog steeds niet lopen van de spierpijn...) naar de opera Carmen geweest, weer uit eten (El Popo!) en daarna nog naar Hybrydy geweest... en op zaterdag - nadat we eerst hadden gepoold (alweer!) en naar Tesco waren geweest - alweer naar het theater, dit keer naar Zorba the Greek, en dat was een ontzettend succes! Met name het koor, dat min of meer tussen het podium en het publiek op de tribunes had plaatsgenomen, was zeer indrukwekkend.... nog ff een cocktail gehad en thuis een flesje wijn en een goed gesprek...
en toen was het dus alweer zondagochtend!

De rest van zondag is opgegaan aan slapen en een Hongaarse film kijken - The Witness - en vandaag is het dus alweer maandag en heb ik een beginnetje gemaakt met het paper dat ik vrijdag moet inleveren. Ben inderdaad niet bijzonder gemotiveerd momenteel... ;-)

Vanavond ook alweer voldoende excuses om onder het studeren uit te komen: het is Hongaarse National Day!

En het Very First Natolin Pool Masters Tournament is begonnen - best of 5 games en ik ben natuurlijk weer zwaar de pineut uit die trekking gekomen: moet tegen de allerbeste poolspeler van de hele campus. Leuk (niet...!)!

Het leven is dus nog steeds éen groot feest......
Au Collège d'Europe il faut s'amuser, tenslotte...

- Else

Geen opmerkingen: