woensdag 2 juni 2004

Lief Blog!

Vandaag mijn derde en voorlopig laatste examen gehad. L'Europe comme acteur international. Tamelijk saai en droog allemaal: Instrumenten en competenties van het Gezamenlijke Europese Buitenlandse en Veiligheidsbeleid, het sluiten van internationale verdragen, de WTO en waarom het allemaal mis ging in Cancun. Eén vraag wist ik echt niet, maar die ging dan ook over economische redenen voor het éen of ander en aangezien in mezelf dus heb beloofd dat ik NOOIT meer iets economisch hoefde te leren na het eerste semester...had ik dus geen flauw idee.
Maar die 11 moet wel binnen zijn.

Omdat mijn volgende examen (de allerlaatste!) pas over een week is, had ik vandaag dus eindelijk tijd voor iets dat ik al maanden voor me uitschoof, namelijk mijn aanmelding voor de Leergang Buitenlandse Betrekkingen van Clingendael...
Twee opstellen geschreven, uitvoerige vragenlijst (nou jaaaahh) ingevuld.... en meteen op de post gedaan. Zo. Mijn eerste officiele application! Alhoewel, het is niet echt een baan, he?? Dus eigenlijk telt ie niet...

Nu mag ik dus van mezelf eindelijk naar lekkere vrolijke harde muziek luisteren (Morcheeba) en fotootjes van het Forever VIAE-reisje uploaden....

Komt ie!

restaurant nummer zoveel
restaurant nummer zoveel bis
zoutmijn
meer zoutmijn
nog meer zoutmijn
zoutkerk (mooi!)
welja, nog meer zoutkerk
wat zijn ze lief! peter & diana.jpg
heel duidelijk voor het waterincident.jpg
hete soep
gezellig hoor hongaars
krakow
krakow bis
heel spontaan jasper, dank je!
hongerige vrienden
filosofie & banja luka (nou jongens, geen ruzie maken)
mangel chez moi
bar
creatief met drank
bar bis

That's all, folks! Mijn welzeerverdiende biertje wordt warm...

Liefs,
Else

Geen opmerkingen: