woensdag 5 mei 2004

Lief Blog,

De spanning loopt op, de stress neemt toe.... maar zo ook het aantal woordjes dat ik produceer!

Heb er nu 7181. Over de helft!
Nog 6819 te gaan....

Als je soms denkt dat ik de enige ben die om de 5 minuten woordjes telt, dan heb je het mis. Iedereen fluistert elkaar hier getalletjes toe, waarna de gesprekspartners ofwel opgelucht ofwel nóg zuurder gaan kijken. Het geeft toch te denken als het enige streven is om binnen zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk tekst uit te spugen....
Over het algemeen ben ik ook over de inhoud van mijn schrijfsel wel redelijk te spreken. Behalve dan dat stuk van de laatste anderhalf uur... maar morgen vind ik dat waarschijnlijk allang weer goed genoeg. Alsof iemand het ooit leest....

Nu heb ik wel een biertje verdiend, toch??

- Else

p.s. sorry Jasperf, je moet nog even op de VIAE-foto's wachten.... heb de diskette drive in de laptop gestopt en de cd drive ligt in de la, en die is op slot. Dat heeft te maken met het feit dat ik me moet beschermen tegen mijzelf....

Geen opmerkingen: