dinsdag 4 mei 2004

Lief Blog,

Alle toetredingsfestiveiten zijn achter de rug, alle Anciens zijn weer vertrokken, het kampvuur is gedoofd. Voel me een stuk meer thuis sinds ik me officieel in de EU bevind ... ;-))

En nu back to business. Ben begonnen aan de grootste uitdaging van mijn academische carriere en de grootste stress-test van mijn hele 26-jarige leven: het heet scriptie en het komt -kort gezegd - neer op het schijven van 14.000 woorden in anderhalve week. Zaterdag begonnen. Nog 8 dagen te gaan tot de 12e, dan nog twee dagen om het ding te kopieren, in te binden en in drievoud in te leveren voor vrijdag 14 mei, 17.00.

Heb inmiddels 5277 woorden.
Nog 8723 te gaan.

En dan nog proberen er vrolijk onder te blijven...!

Ppppppffffffffffffffffff
- Else

Anna & Else op de toetredingsbarbecue........ in vrolijker tijden....

Geen opmerkingen: