donderdag 13 mei 2004

Lief Blogje van me,

Wat is het vandaag een fijne dag... o, o, zo fijn nu ik die thesis af is! Het regent dat het giet maar in mijn hartje straalt de zon :-)

Thesis is af, uitgeprint, ingebonden, ingeleverd... en weer teruggehaald (ik was namelijk een klein beetje vergeten om ehhhhhhhh... om mijn reseach question te beantwoorden...), weer uitgeprint, weer ingebonden en weer ingeleverd.

15.526 woordjes.

Toen moest ik nog een abstract schrijven. Werkelijk het stomste klusje dat ik ooit heb gedaan. In 500 woorden uitleggen wat het onderwerp is, welke literatuur ik heb gebruikt, hoe de struktuur in elkaar zit en wat de resultaten zijn. En vijf key words.
Bah, bah, bah. Helemaal geen zin meer in. Denk je dat je klaar bent! Pppffffff.

Op het laatste nippertje kwam ik op het idee om een bedankje te schrijven, voorin helemaal, gewoon, voor de leuk. Heb toen echt een geweldige quote gevonden voor erbij. Helemaal toepasselijk:

"'Speak English!' said the Eaglet. 'I don't know the meaning of half those long words, and I don't believe you do either!'"

Alice in Wonderland,
Chapter 3


En nu maar hopen dat mijn supervisor gevoel voor humor heeft...

En dan ga ik nu maar eens.... eeehhhhh..... sja, wat eigenlijk? Het is hier zo saaaai! Iedereen werkt. "God is met hen die het rustig aan doen", zoals Maribel het zojuist al treffend omschreef. Dan ga ik me maar gewoon te pletter vervelen de rest van de dag.
Heeeeeeeerlijk!!!

Later!
- Else

Geen opmerkingen: