vrijdag 7 mei 2004

Lief Blog,

Wat een rotdag. Hhhmmmppffff.
Ben nog wel extra vroeg opgestaan, om 9 uur al (!). En vervolgens krijg ik de hele dag geen letter op papier.
Dat krijg je ervan als je niet gewoon doet waar je lekker zelf zin in hebt en dan rare dingen gaat doen - zoals je voornemen om belachelijk vroeg op te staan de volgende ochtend. Wat een onzin.

Heb niet eens de de volgende mijlpaal gehaald en drijf dus hulpeloos ergens in het niets rond....
Mopper mopper :-)

9834 woorden....
nog 4166 te gaan....

Morgen krijg ik feedback over de inleiding en het eerste hoofdstuk van Dominika.
Krijg ik tenminste enige vorm van commentaar voordat ik het geval op goed geluk opstuur naar mijn nogal onverschillige 'begeleider'. Spannend dus!

Truste,
- Else

p.s. sommige mensen hier hebben als msn-nickname 'Waiting for the 20th of June... Freedom!!... 44 days to go'. Daar begrijp ik dus he-le-maal niks van....



Geen opmerkingen: