vrijdag 5 december 2003

Lief Blog,

Het duizelt mij een beetje op het moment. Al die arresten tuimelen door mijn hoofd en raken in elkaar verstrikt...
Ik geef het dus op en ga maar slapen. Morgenochtend nog even de belangrijkste hoofdstukken en samenvattingen skimmen en hopelijk blijft er dan hier en daar nog iets hangen...

Heb me wel gerealiseerd dat mijn studiemethodes aan een grondige review toe zijn.
Alles goed bestuderen en lezen is kennelijk niet voldoende! Toen ik een half uur geleden namelijk al mijn moed bij elkaar had geraapt en het examen van vorig jaar bekeek, wist ik he-le-maal niks. Of nou ja, eigenlijk wist ik alles een beetje.
Ken je dat gevoel??? Het is heeeel vervelend!

Oh well. Misschien moet ik ingedachten houden dat het vak dit jaar werd gegeven door Biondi & Horspool, en vorig jaar door O'Keeffe en Horspool... misschien moet ik me dus niet teveel aantrekken van het examen van vorig jaar.
In ieder geval ga ik nu lekker ontspannen, douchen, muziekjes luisteren en dan met een warme kruik voor mijn koude voetjes vroeg naar bed.
En nu maar hopen dat ik kan slapen!!!!

Morgen meer,
- Else





Geen opmerkingen: