vrijdag 5 december 2003

Lief Blog,

Zoals ik al zei wordt mijn leventje hier er niet spannender op.
Nadat ik vanochtend eerst om 10 uur door Erik werd wakker gebeld (we hebben onze wake-up call deal weer uit de ijskast gehaald)... werd ik daarna om 11 uur door Magda wakker gebeld, die me eraan herinnerde dat de meeting met enkele belangrijke mensen van het Rectoraat over de John Locke Promotion website over twee minuten begon en die zich afvroeg waar ik bleef. Toen was ik wel definitief wakker, ja.

Verder heb ik op aanraden van een van de Poolse heren hier de C- drive van mijn computer (let op:) ge-de-frag-men-teerd. Ik wist ook niet wat het was en ik weet het nog steeds niet, maar ik kan het iedereen aanraden, want mijn computer is -zonder overdrijven!!!- tien keer zo snel ineens.

Dat is alles werkelijk het meest enerverende dat ik vandaag heb meegemaakt.
Voor de rest heb ik gestudeerd. Rechten. Alweer, ja.
Nog 34 uur te gaan voor het tentamen.
Smiles have 'direct effect', maar dat werkt vast niet bij onze prof....

Slaap lekker!
- Else

Geen opmerkingen: