dinsdag 2 december 2003

Lief Blog,

Vanaf vandaag wordt dit een heeeel saaaai blog. Nog saaier dan het al was :-)
Vanaf vandaag wordt er namelijk alleen nog maar gestudeerd. Vierentwintig uur per dag. Nou ja, zestien toch wel.
Zaterdag het eerste examen, dus. EU Law. Wel een fijne om je in vast te bijten.

Waar het dus feitelijk op neerkomt, is dat ik vandaag heb gestudeerd. En dat was het wel.
Oh ja, ben vanmiddag naar Tesco geweest (onze Franse-stijl-megasupermarkt) om koffie en chocola in te slaan (basic study essentials) en toen kwam ik ineens op de afdeling Kerstspullen... ai ai ai, dat ging natuurlijk helemaal mis.
Nu hangt mijn kamer vol kerstlampjes, blauwe en zilveren kerstballen, er staan kaarsen te branden en er hangen een stuk of dertig kerststerren boven mijn bed. En tijdens het decoraten heb ik heeeel veel mierzoete Kerstliedjes gedownload (Santa Baby!) en heel hard gedraaid... en toen kreeg ik me ineens een heimwee!!!!
Dat was echt niet meer leuk.
Van puur ellende ben ik toen toch maar gaan studeren...

Krijg wel sinds een dag of twee post van "Sint Nicolaas", overigens. Ik denk dat het m is, hoor. Sinterklaas himself! Hoe weet ie anders paardrijden ineens zo leuk vind..! Errug mysterieus en errug leuk!!!! Ga maar eens een gedichtje terug sturen, denk ik...

Maar eerst nog even lezen over Faccini Dori, Costa vs. ENEL en 'Commission vs. Greece'.

Truste,
- Else

Geen opmerkingen: