maandag 15 december 2003

(Nog 5 nachtjes slapen...)

Lief Blog,

Jaaaaaaaaahhhhhh, weer een examen minder!
Iedereen in de zaal begon heel hard te lachen op het moment dat de opgaven omgedraaid en gelezen mochten worden.
Dat zegt denk ik wel genoeg over hoe belachelijk moeilijk het was!
Owwww examen doe is zoooo vervelend, ik ben echt niet gemotiveerd om 6 vragen uit te kiezen en daar dan tien pagina's over vol te pennen, heus niet... maargoed. Het zit erop, heb alles opgeschreven wat ik kon verzinnen en nu maar hopen dat het genoeg is.

Zometeen lekker naar Galeria Mokotow, en naar de schoenmaker , en naar Tesco ... en vanavond ga ik lekker uit! Dansen in de stad. Dat klinkt me als muziek in de oren!!

Foto van de gebeurtenis van de dag: Sancta Lucia "Queen of Light"
(komen er ineens zingende, in het wit geklede en met kaarsen uitgeruste Nordics binnenlopen tijdens het diner....)!!
13 dec. Sancta Lucia

Het sneeuwt inmiddels weer hier! Dat gaat ineens serieus de goede kant op!

- Else

Geen opmerkingen: