dinsdag 17 februari 2004

Lief Blog,

Daar ben ik weer.
Helaas is mijn Jasperlief vanochtend zeer vroeg weer naar Nederland vertrokken en ik loop al de hele dag te sippen. Echt niet leuk. Mijn kamer is weer helemaal leeg. Hmmmm, ik vind het he-le-maal niet leuk. Erik kwam me vanmiddag al een beetje opvrolijken maar daar was echt geen beginnen aan, dus uiteindelijk zijn we maar naar de film gegaan.

Het weekend was echt fantastisch. Helemaal geweldig ! Vrijdagavond lekker hier op de campus in de sauna gezeten en gepoold, op zaterdag naar een Serieus Pools Restaurant geweest, heel toepasselijk Polska genaamd, om eens een behoorlijke obiad (een diner, maar dan om lunchtijd) te verorberen. Daarna lekker door de stad gelopen, cocktails gedronken en gewacht tot het tijd was voor het Zwanenmeer in het Teatr Wielki.... heb ik echt ontzettend van genoten!
Vervolgens nog naar Sheesha geweest, de nieuwe hotspot waar erg lekkere arabische muziek wordt gedraaid en men in knusse oosterse atmosfeer aan de waterpijp zit, echt superleuk, maar een beetje klein... dus we konden niet zitten en besloten toen maar naar Labo te gaan - en daarna nog naar Spilka.... echt een topavondje, lekker gezellig samen met z'n tweeen, pure verwennerij!

Op zondag hebben we paardgereden - Jaspers eerste les en hij is meteen helemaal fan - daarna uit eten bij trendy Frans restaurant 'Absynt' en heel romantisch Valencia - Real Madrid gekeken in de Sports Bar van het Marriott Hotel, lekker gekletst weer (ik raak echt niet uitgepraat met mijn lief).
Tenslotte op maandag naar Lazienki Park geweest - prachtig mooi! maar mijn gympies waren al na twee minuten doorweekt en dus moest Jasper de hele tijd mijn geklaag aanhoren.
Soep gegeten in een restaurantje en toen naar het grote superdeluxe zwembad. Wat nou baantjes zwemmen?? Rechtstreeks naar de Jacuzzi's en de bubbelbaden en de glijbaan en de sauna. Heerlijk! En toen nog uit eten bij wat het leukste restaurant van heel Warschau bleek te zijn: Servo-Kroatisch restaurant 'Banja Luka', met live viool en accordeon en heel veel lekkere vis en lekkere wijn en Slibowica! Toen we net zo'n beetje uitgegeten waren, kwam er ineens een hele groep Natolinksi binnen lopen, daar hebben we ons dus in rap tempo bij aangesloten en dat was eeeeerg gezellig.
Toen hebben we nog in de bar Champagne gedronken...
En toen was het alweer dinsdagochtend 05.00 uur en ging de wekker en moest mijn lief mee met het vliegtuig...
En de rest is bekend....

Zucht.
Sipperdesip.....

Nog maar 40 nachtjes....

- Else

Geen opmerkingen: