maandag 2 februari 2004

Lief Blog,

De communicatie tussen Noord- en Zuideuropeanen laat nog éen en ander te wensen over, geloof ik.
Was net aan het msnnen met een vertegenwoordiger van het mediterrane en had binnen twee minuten ruzie.
Gaat ie zich uitgebreid excuseren, probeer ik uit te leggen dat dat echt niet nodig is, heb ik meteen weer ruzie! Excuseren is beleefd, heb ik net geleerd. Right!
Wel grappig hoor. Maar in het vervolg ga ik wel gewoon een email schrijven en die vol stoppen met smileys!

Verder raak ik al behoorlijk gefrustreerd doordat ik dan wel een geniaal idee voor mijn scriptie mag hebben, maar het onderwerp natuurlijk veel te actueel is en er werkelijk geen enkel artikel te bespeuren valt.

Voor de rest ben ik best een blij meisje hoor. Kijk maar: :-)

Morgen heb ik eindelijk weer eens college! Het is geweldig. Ik heb er echt zin in.
Vooral omdat het vak over de Koude Oorlog en de rol van Amerika als "bewaker van de vrede" (hier hoort dan een smiley te staan die 'ironie' uitdrukt...) gaat.
Over vrede in combinatie met Amerika gesproken: hoorde gisteravond op de radio toch wel iets heel erg frappants!! Bush is genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede!!!

Gelukkig is er in deze wereld nog genoeg waar je je heel erg over kunt verwonderen.

Later!
- Else

Geen opmerkingen: