dinsdag 24 februari 2004

Lief Blog!

Had ik net een uur lang zitten tiepen om nou eindelijk eens verslag te doen van het afgelopen fantastische geweldige tegekke weekend, van het bezoek aan de ambassade, van de German-Austrian National Day, van mijn ontmoeting met de Noorse Expat Community hier in Warschau.... loopt mijn computer vast....

Ik heb wel zin om het allemaal nog een keer te gaan opschrijven hoor, maar nu even niet!!!
Maar ik denk dat de foto's van het Carnavalsfeest ook wel voor zich spreken.....!

Mariella, Jost en Martina - uit resp. Oostenrijk, Duitsland en Oostenrijk... onze gastheer en gastvrouwen...
Tableau de la Troupe - in het restaurant
Madalena, Violeta & Blanca met Mateja - Vodka Wyborowa, goed voor de tweede prijs!
Prins Carnaval en zijn prinsesje- oftewel Christoph & Anna Lena
Livia & Virginia
Else & Jakub - Mary Poppins & de schoorsteenveger?
Johan - Drie keer raden...?
Jost, Jan (onze Italiaanse Man!) & Piotr - Wat zijn ze lief, zo!
Erik(a) & Ania - Het toppunt van vrouwelijkheid
Dame Wouter - Kusje?
Loren - Flower Power!
Ed - De Giller van de Avond...!
Else & Christoph - Nog een keertje op de foto...
Kasia - "The First Woman in Space"
Jurgita & Ivana - Hheel origineel : Draft Constitution & Nice Treaty!
Remo - Remo! Of Dejan?
Sophie & Akmis - ons meest recente setje!
Kathleen - met de meest waanzinnige zonnebril die ik ooit heb gezien!
else & poedel - Klein egotripje... het is tenslotte mijn blog...
Ania & Bartek - Ziet er gevaarlijk uit...

Hmmmm.... en daarna liep het allemaal helemaal uit de hand... gelukkig is daar geen fotografisch bewijs van...
Maar Erik(a) & ik hebben wel mooi de eerste prijs gewonnen!!!

Dus. Het was gaaf.

Nu ga ik maar eens studeren!
- Else

Geen opmerkingen: