vrijdag 27 februari 2004

Lief Blog,

Hallo, daar ben ik weer eens een keer. Sinds er zo idioot weinig colleges zijn, heb ik het gevoel dat ik ook minder te melden heb op mijn blog. Maar eigenlijk maak ik best heel veel mee, zo op zo'n gemiddelde donderdag.
Zo heb ik vandaag uitgebreid met Andrés onze strategie voor de COREPER - die aanstaande zaterdag plaatsvindt in het kader van de negotiation game - en we hebben aardig wat leuke, diplomatieke (hopelijk!) zetten bedacht, die dus hopelijk tot een mooi compromisje zullen leiden, want daar zijn we tenslotte Ierland voor (het land dat momenteel voorzitter van de EU is en er dus alle belang bij heeft dat er een akkorord wordt bereikt).
Het keer op keer weer stuk voor stuk doornemen van al die artikelen in onze Directive wordt wel een beetje vervelend, en ondertussen kan ik door alle voorstelde amendementen-bomen het bos niet meer zien. Maar ik zie het wel zitten. Nu nog een mooie diplomatieke openingsstatement verzinnen, Ierland komt tenslotte als eerste aan het woord.... gelukkig zitten de diplomatieke relaties met de Presidency (in de vorm van Erik!) goed. Dat wordt een leuk Iers (lees: Nederlands) onderonsje...

Verder ben ik gisteravond naar Gothica geweest, zogenaamde thriller, bleek een van de slechtste films ever... maar het was wel heel gezellig.

En vandaag heb ik fijn heel hard gefietst op de fiets in de gym... en toen heel fanatiek geballet in de bar (met een matras tegen de deur want ik heb geen behoefte aan pottenkijkers) en met buurman Piotr afgesproken dat we een Capoeira-school gaan bellen en vragen of ze ons les kunnen komen geven hier op de campus.
Verder heb ik vijf broeken, twee shirts en drie bloesjes gestreken en een nieuwe map op mijn computer gemaakt, genaamd 'jeugdsentiment'. Ik gebruik m als excuus om de meest verschikkelijke muziek te downloaden! Ik heb echt zo'n vreselijke lol gehad: Op een onbewoond eiland, Mamma geef me je make-up en Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd... Ice, ice baby van Vanilla Ice... heerlijk!!

En nu heb ik zo vreselijk veel energie dat ik met geen mogelijkheid kan gaan slapen....

Studeren dan maar!!
Liefs,
Else

Geen opmerkingen: