woensdag 4 februari 2004

Lief Blog,

Gisteravond was er een werkelijk fantastisch feest in de bar!!!!
Met stip binnengekomen op nummer 1 in de hitlijst der gave feesten!

Ania W., een van de drie Ania's hier op de campus, gaat over twee dagen trouwen met een Franse vent en dus was er een enorm vrijgezellenfeest georganiseerd, voor -let wel- alléén maar meisjes.
En Erik (!!).
Iedereen was helemaal opgetut, een enorme stapel girlpower cd's bij de stereo, al na tien minuten was het gegiechel en gegil niet van de lucht. Supergezellig! Om middernacht kwam de speciale act binnenlopen, een heuse stripmeneer! En die was niet alleen om aan te vragen, maar ook om aan te ráken! Jippppiiiieeeeehhh. Dat was dus echt geweldig dikke pret. Alhoewel ik moet bekennen dat ik blij was dat ik me op het foto's maken toe kon leggen en niet door meneer werd uitverkoren om mayonaise van zijn welgevormde borst te vegen.
Heb natuurlijk wel mijn kans gegrepen om ff een dansje met m te maken, haha. Maar pas toen ie al zijn kleren weer aan had!!!!

Extra grappig was het feit dat alle mannen hier op de campus het allemaal maar niks vonden. Ze waren echt waanzinnig nieuwsgierig en vroegen zich af wat wij meiden daar nu toch allemaal aan het uitvoeren waren. Als ze het dan waagden om binnen te komen werden ze meteen heel hard weer weggeschreeuwd door de 60 dames aanwezig!
Girlzzzz!
Sommige kerels (Denis & Dejan) waren wel heeeeeeel erg creatief in het vinden van manieren om binnen te komen... gekleed in rokjes...met lippenstift.. die mochten dan ook tien minuten blijven en kropen meteen veilig achter de bar bij Erik en Yakub, toch wel intimiderend zo veel dames... :-))

Wat een pret, wat een pret.
Grappig is ook dat we met z'n allen ineens zo solidair zijn, zo ontspannen, zo gezellig! Als er geen mannen in de buurt zijn hoeven er helemaal geen ogen uitgekrabd en haren uitgetrokken te worden! Als er geen mannen in de buurt zijn, zijn alle meisjes engeltjes...

Van mij mogen er nog veel meer meisjes trouwplannen ontwikkelen gedurende dit jaar, dat zal duidelijk zijn.

Zometeen gaan ik en de andere Ieren hier (Andres en Jurgita) eens even dineren met de Presidency. En morgen lunchen met de Commissie. Ondertussen ben ik druk met het lezen van de position papers van alle andere delegaties en coalities, kortom de Negotiation Simulation Game is in volle hevigheid losgebarsten. En het is toch wel heeeeel erg leuk, moet ik zeggen!! Voortdurend gonst het ervan op de campus. Groepjes landen die met de koppen bij elkaar aan hun avondeten zitten, formaal overleg, informeel overleg, strategien uitstippelen...

En dan vanavond voor de verandering maar eens niet naar een feest...

Daaaaaag!
- Else

Geen opmerkingen: