vrijdag 13 februari 2004

Nog 1 nachtje slapen!

Lief Blog,

Vanochtend heel vroeg opgestaan, meteen bij het ontbijt (ja, het ontbijt! daar was ik al een maandje of drie niet geweest) een vergadering met mijn Ierse collega's gehad (nogal intensief aangezien mijn hersenen nog niet werken om dat uur!), vervolgens drie uur college, toen tijdens de lunch weer onderhandelen (met Frankrijk ditmaal), weer drie uur college, afspraak met mijn scriptiebegeleider die- heel teleurstellend- mijn complete bestaan was vergeten en al helemaal niet meer wist wat mijn scriptieonderwerp was....
Vermoeiend!!!!

Dus ben ik maar gaan slapen na het diner. En vervolgens ben ik een uur lang in de sauna gaan zitten. En nu ben ik zooooo relaxed! Ben zo verschrikkelijk ontspannen dat ik betwijfel of ik nog uit deze stoel overeind kan komen.

Sweet dreams!
- Else

Geen opmerkingen: