maandag 22 september 2003

Lief Blog,

Dat is nog eens leuk. Ik zit voor de verandering in de computerzaal omdat ik een beetje problemen heb met mijn email vandaag. En guess what: ze hebben hier een azerty toetsenbord, maar de letters 'onder' de toetsen zijn gewoon qwerty!! Dat is nog eens fijn, zeg. Echt bizar, gelukkig weet ik van de meeste toetsen inmiddels min of meer waar ze zitten.

Vanochtend weer eens twee tests gehad, een engelse en een franse academic writing test. Ben benieuwd, ben niet heel erg gewend aan het schrijven van essays binnen dertig minuten en ook niet aan het feit dat je het onderwerp niet zelf mag kiezen. Driehonderd woorden schrijven over of de Coreper een supranationale instelling is of een intergouvernementele valt dan helemaal niet mee!! Maar ik heb wel het idee dat het -dit keer althans- niet zozeer om de inhoud, maar meer om de techniek gaat... Dat hopen we dan maar! En anders ga ik lekker een tijdje in het kneuzenklasje zitten en daar heel veel opsteken over hoe je moet schrijven.

Verder in het gras gelegen en een poging gedaan om te studeren, drie artikelen voor morgen. Het was weer echt bizar warm, dus binnen zitten was geen optie. Maar buiten concentreert het niet zo best...

En vanavond heb ik weer lekker gegymd in de fitnesszaal. Had m weer helemaal voor mezelf! Ik snap niet waarom die zaal niet de hele tijd druk bezet is, het is zo lekker om keihard te fietsen als je de hele dag met je hoofd in nuffige boeken hebt gezeten.

Nu is het wel weer tijd voor een kopje thee denk ik.
Tot gauw,

- Else

Geen opmerkingen: