vrijdag 26 september 2003

Lief Blog,

Gisteravond om elf uur vond ik dat ik wel weer genoeg had gestudeerd (ik was economie aan het doen, dan heb je dat al gauw...) en op dat moment klopte Akmis op mijn deur. Of ik zin had om met hem achter de bar te staan en muziekjes te draaien. Dat wil de ik dus wel. We hebben echt een enorm feest gebouwd! Echt supergezellig.
Toen nog kennis gemaakt met de on-ge-loof-lijk mooie stem van Oriane, die zomaar in een lied uitbarstte toen we iedereen om drie uur eindelijk de bar uit hadden gekickt. Wat kan die meid zingen zeg, ik krijg er nog kippevel van.
Tja, als je dan toch in de party mood bent ga je natuurlijk niet slapen als het pas drie uur is. Dus hebben we nog tot vijf uur gepoold.

Gelukkig hadden we geen colleges vanochtend!
Zometeen hebben we EU Law. Voor de lunch al even kennis gemaakt met onze professor, een Italiaan die doceert aan King's College en een ongelooflijk geestige man is, dus dat worden ongetwijfeld erg leuke en leerzame colleges. Heb er helemaal zin in.

- Else

Geen opmerkingen: