donderdag 11 september 2003

Lief Blog,

Het schijnt dat Nederland vanavond ook moest spelen, maar *gelukkig* heb ik het hier niet kunnen zien. Wel heb ik op Chiara's kamer de eerste helft van Italie-Bosnie gezien, het was veel leuker om de Italianen in de kamer uit hun sterretje te zien gaan dan de feitelijke wedstrijd te bekijken, dus dat was dikke pret. Toen fijn met mijn webcam gerommeld (hopelijk kan ik die hier ook ergens op mijn site kwijt, zou leuk zijn!) en ws-ftp gedownload zodat ik m'n site kon updaten (zo goed, Tijmen?). Verder weinig te melden want het is laat en ik ben moe.
Morgen ga ik echt meer vertellen over de campus en alle mensen hier. En studeren ga ik ook: heb dinsdag al een tentamen! En... we hebben het hele jaar lang ook college op zaterdag, ontdekte ik vandaag. Pure afbeulerij! Ik kan mijn slaap dus wel gebruiken.

Tot slot nog mijn telefoonnummer hier: +48 22 5459511.
En mijn e-mailadres: eboonstra@students.natolin.edu.pl

Do widzenia!

-Else

Geen opmerkingen: