zondag 14 september 2003

Lief Blog,

Wonderlijk, zo rustig als het vandaag is hier op de campus!
Iedereen is aan het studeren, want het examen van volgende week komt eraan. Men bestookt elkaar met zenuwachtige vragen als: 'heb jij al veel gadaan?' om opgelucht adem te halen als de ander nog net zo weinig gestudeerd blijkt te hebben, om zich vervolgens in eenzame opsluiting (gedurende 15 minuten) aan de studie te wijden. Zelfs ons Ierse, roodharige feestbeest Lisa, die in de afgelopen twee dagen luidkeels aan iedereen verkondigde níet van plan zijn ook maar íets te gaan doen dit jaar (I mean, obviously, I'm just here to check out the guys!'), heeft zich toch maar buiten naast mij aan een van de tafeltjes op het terras genesteld en leest haar aantekeningen met veel tegenzin.
Het is veel te mooi weer om binnen te zitten! Je wordt er echt depressief van... maar ja, buiten zitten is weer zo slecht voor je concentratie... en iedereen komt voortdurend langslopen en een praatje maken... ik zal blij zijn als morgen de bibliotheek weer open is!

Dat was het dan weer wat mijn pauze betreft, ik ga maar weer aan het werk. Kopje thee erbij (heb nog steeds geen manier gevonden om aan koffie te komen hier!! Aaaahh! Ik moet echt koffie drinken als ik studeer!) en aan de slag.

Vanavond wellicht meer...

- Else

Geen opmerkingen: