zaterdag 13 september 2003

Lief Blog,

Degenen die me schrijven en zeggen dat ik mijn Blog beter moet bijhouden, hebben helemaal gelijk: een blog volgen wordt echt onwijs saai en oninteressant als er niet elke dag iets nieuws op te lezen valt... maar ik heb het zo druk! Sorry...
Gisteravond met een groepje mensen in de buurt van onze campus op zoek geweest naar een leuk kroegje ( je moet zo nu en dan tenslotte echt even uit je microcosmosje hier ontsnappen om het gevoel van een wereld om je heen niet te verliezen). Leuke kroegjes zijn er niet echt hier... appartementencomplexen, supermarkten en parkeergarages des te meer. De campus ligt eigenlijk middenin zo'n moderne buitenwijk waar mensen alleen eten en slapen. Geleefd wordt er hier duidelijk niet! Bovendien werden we om 22 uur weggestuurd bij het koffiehuisje waar we uiteidelijk waren neergestreken, de chagrijnige buurvrouw had de politie gebeld! Ongelooflijk. Terwijl we zo'n beschaafd groepje op rustige toon converserende sociale individuen zijn... Terug op de campus nog een paar potjes gepoold en in een ingewikkeld gesprek met Christoph (duits/pools) verstrikt geraakt. Boeiend! Veel te laat gaan slapen natuurlijk...

Vandaag college gemist omdat ik me grandioos had verslapen. Was het laatste college voor het examen van aanstaande dinsdagochtend, dus dat is behoorlijk balen. We moeten een 1 op 1 gesprek voeren met de zeer eloquente professor Lukasziewski, die ons een week lang elke dag heeft toegesproken over de geschiedenis van de europese integratie. En reken maar dat het een gedetailleerd verhaal is! Maar toen ik vanmiddag naar de bieb snelde om nog gauw wat extra literatuur te raadplegen, bleken alle (ja, alle!) enigszins relevante boeken uitgeleend. Allemaal! Wel erg frustrerend. Dan moet ik vanavond maar weer iets leuks doen, he? Zit niks anders op. Dus ik ga met Benoit en Piotr naar de film. Swimming Pool.

Gelukkig hebben ze in Polen de goede gewoonte van films de originele versie te tonen en ze Pools te ondertitelen!

Tot later,
liefs,

-Else

p.s. mijn email-adres: eboonstra@students.natolin.edu.pl

Geen opmerkingen: