woensdag 10 september 2003

Lief Blog,

Ik weet dat ik heb beloofd meer te vertellen over de ruim tien dagen die ik nu al in Polen heb doorgebracht, maar ja, er is een voetbalwedstrijd vanavond (Polen-Zweden) en alle 17 Polen hier aanwezig zijn verschrikkelijk enthousiast en nodigen iedereen uit te komen kijken... en aangezien het sociale gebeuren zich in een tamelijk cruciale fase bevindt (namelijk de beginfase...) ga ik dat denk ik maar niet overslaan. Hoewel... heb vanaf vandaag internet op mijn kamer, alles is aangesloten en geconfigureerd en ook nog eens hartstikke gratis, dus een avondje internetten is ook wel heel verleidelijk...
Ik beloof dat ik later vanavond meer schrijf. Ga nu maar eens naar de kamer van de reus uit Oekraine (hij heet Mykhaylo en is echt precies zoals je je een Oekrainer voorstelt!) om tv te kijken.

Oh ja, wij, de studenten van dit jaar, zijn la Promotion John Locke. Dat wil zeggen dat hij onze 'patron'is, of zoiets. Nu weet ik niks van John Locke, alleen dat ie nogal een band met Nederland had en een groot voorstander was van religeuze tolerantie, dus als iemand zijn bekendste/ meest invloedrijke / indrukwekkende werk kent, hoor ik het graag!

Tot later (ik hoor al mensen meezingen met het volkslied!!),

-Else

Geen opmerkingen: