dinsdag 23 september 2003

Lief Blog,

*Zucht* Ik zie het allemaal niet zo zitten vandaag. Had vanochtend al helemaal geen zin om mijn bed uit te komen en ook geen zin om artikelen te lezen en ook geen zin om naar college te gaan. Na al het enthousiasme van de afgelopen twee weken is daar dan eindelijk het dipje.

Iedereen loopt hier trouwens vreselijk te mopperen, er komt een zeer veelstemmige klaagzang binnen per email de hele tijd, mensen die mopperen over te weining boeken, te hoge telefoonkosten, te weinig kopieermachines... eigenlijk is het ook wel zo dat het belachelijk is dat er twee exemplaren zijn van een boek (op 116 studenten!) terwijl iedereen het moet lezen en kopieren uren duurt en een zeer energievretend klusje is. We zijn dus druk bezig met het opzetten van een commissie van students' representatives (waar ik NIET in ga zitten, want dan krijg je pas echt veel geklaag over je heen en moet je er nog wat aan gaan doen ook!).

Verder word ik er een beetje moe van dat er geen enkel eurosceptisch geluid te horen valt hier... natuurlijk vind ik die hele EU een geweldig goed idee, maar het zou wel fijn zijn als je een beetje de gelegenheid krijgt je ideeen aan te scherpen...

Zucht, dus.

En ik moet wel zeggen dat ik jullie daar in Nederland (en in Marokko!) behoorlijk aan het missen ben. Het is zo stil zonder vrijmibo's en huisgenoten en glaasjes rose in het park. Wat een romantische voorstelling van het leven in NL heb ik al ontwikkeld he?? En dan te bedenken dat ik zo hard weg wilde.
Denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga. Volgens mij is dat precies wat mijn vader me zou aanraden...

Truste!
- Else

Geen opmerkingen: