dinsdag 27 januari 2004

Hoi blog!

Vandaag ben ik zo vrolijk...

Sorry, ik heb mijn blog echt vreselijk verwaarloosd... even een kleine update dan:

Zaterdagochtend kwam Rolf aan met de trein, even een weekje vakantie vieren in Polen. Op het station zijn we elkaar helemaal misgelopen, en vervolgens heeft Rolf dus twee en een half uur lang uitgebreid kunnen kennismaken met Warschau en met name de buurt rond de campus... die onvindbaar is als je niet precies weet waar ie verstopt is...

's Middags de stad in gegaan, wandeling via het Theater naar de oude stad, in een Bar Mlezny een bord barszcz gegeten, helemaal via Novy Swiat naar een kroeg gegaan en daar gezellig biertjes gedronken en bijgekletst. Na terugkomst op de campus nog even kennis gemaakt met de bar.

Op zondag naar het Muzeum Plakatu geweest, aldaar een ontzettend gave expositie van 2004-kalenders bekeken (klinkt suf, is het niet: die kalenders waren allemaal ware kunstwerken! Zie bijvoorbeeld de Shaolin kalender op www.yours.pl of mijn absolute onmiskenbare persoonlijke favoriet: "Mission to Espresso" van Lavazzo, de site zelf is ook echt briljant!)

Verder nog rond gelopen in het park bij het Wilanow paleis, maar dat was niet zo boeiend in de winter. Toen weer terug naar de campus, een heel eind gelopen na een heleboel ellende met bussen, en omgekomen van de kou, dus.

Op maandag is Rolf naar Krakow vertrokken en ik ga er morgen ook heen, en in de tussentijd doe ik hier en daar een kansloze poging om wat te studeren. Vanmiddag wel weer een groupmeeting gehad met mijn mede- Ieren, om onze positie te bepalen in de negotiation game. Had ik echt zooo geeen zin in!!! Maar eigenlijk wordt het volgens mij best leuk.

Nu even eten en vanavond weer op zoek naar artikelen voor mijn scriptie!

- Else

Geen opmerkingen: