dinsdag 13 januari 2004

Lief Blog,

Twee minuten geleden heb ik eindelijk de uitslag van mijn examens gehad....

Het openmaken van die enveloppe is altijd zo'n dramatisch moment, maar gelukkig eindigde een en ander voor mij niet in een tragedie: ik heb het er gelukkig goed vanaf gebracht... Heb alle vijf de examens gehaald!!
Eéntje net op het nippertje... dat is nog wel het examen waar ik het hardst voor had gestudeerd. Terwijl het ik het hoogste cijfer heb voor het examen waar ik maar 1 dag voor heb zitten stampen!!!
Mijn gemiddelde (13.7) ligt vier tiende hoger dan het totale gemiddelde (13.3), dus ik geloof dat ik tevreden mag zijn...!

Verder heb ik zondagavond (nadat de EK schaatsen was afgelopen...) zelf maar eens de ijzers ondergebonden en ben ik met Vincent (de enige die ook de moeite heeft genomen z'n schaatsen mee te nemen!) lekker gaan schaatsen op de "Hofvijver" achter Konopka's Paleis (zoals dat hier in de volksmond heet). Had verwacht dat het nogal donker zou zijn maar dat was niet het geval: de verlichting van het Paleis is zo vakkundig gedaan dat er in een straal van tweehonderd meter een soort oranje schemering ontstaat waarin je dus prima kunt zien wat je aan het doen bent. Een structureler probleem was de 20 cm sneeuw die op het ijs lag, maar dat was een kwestie van wennen. Ik zit hier toch eigenlijk wel in een soort paradijsje...

Gisteren aan mijn franse en engelse cv's gesleuteld, want de carrièremevouw komt deze week weer langs. Wat een gedoe, zeg, zij wil dat dat ding er heel anders uitziet dan ik gewend ben, dat je bijvoorbeeld in plaats van omschrijven wat je taak inhield, vermeldt welke 'competenties' je 'verworven' hebt. Moet ik vandaag maar weer mee verder, dus.
En daarna heb ik met Ania (een van de drie Ania's hier...) een gezellige "language exchange" gedaan, vergezeld van Becherovka, Vodka en speciaal uit Nl meegenomen jenever... gezellig!!

Ga nu aan het werk. Heb een enorme stapel "te lezen" op mijn bureau liggen hier...

Else

Geen opmerkingen: