zaterdag 31 januari 2004

Lief Blog,

Vandaag heb ik in het park gewandeld - midden in een serieuze sneeuwbui terecht gekomen en twee herten gezien!- en heb daarna keihard verloren met Kolonisten van Catan, maar dat gaf niks want ik had twee keer met poolen gewonnen.
Oftewel: met studeren hou ik me uberhaupt niet meer bezig. Dat heb je als je visite hebt.

Heb wel vanochtend ook nog overlegd met Andres over onze Ierland-onderhandelingsstrategie. Was heel erg gaaf. Ik zag echt zo vreselijk op tegen die tweede negotiation game, vooral omdat ie drie maanden duurt en het dus iets is waar je bijna constant mee bezig moet zijn. Maar tot nu toe is het echt dikke pret! Strategien verzinnen, wat kan ik wel en niet zeggen, wat schrijven we niet in onze "position paper" maar willen we stiemen wel bereiken... haalt hele nieuwe trekjes in mij naar boven!

Nu ga ik maar eens slapen,
- Else

Geen opmerkingen: