dinsdag 6 januari 2004

Lief Blog,

Tussen de colleges door ben ik vandaag met een paar andere mensen een wandeling van anderhalf uur over onze besneeuwde en bevroren campus gaan maken. Heerlijk! Het is echt zo mooooi! Erg gezellig was het ook, maffe Engelsen die op veel te kleine sleetjes van heuvel afschuiven en Zweden die bijna hun nek breken op gladde glijbanen op het ijs...
De foto's zijn te bewonderen op de ijspret fotopagina! Heb zelf ook een heleboel foto's gemaakt, maar zoals bekend duurt het ff voordat ik ze dan digitaal beschikbaar heb (eerst moet het rolletje vol...). Dus deze kreeg ik van Monica...

Zometeen is het alweer tijd voor het diner... de dagen gaan alweer belachelijk snel voorbij! (Gelukkig...)

Gisteren heb ik het feest in de bar gemist en je raadt nooit hoe dat kwam... dat kwam doordat ik aan het studeren was. Echt! Ik voelde me heel erg schuldig, omdat ik niks had gedaan in de kerstvakantie (ja ik stond er zelf ook van te kijken), en besloot toen maar te gaan studeren. Uiteraard viel ik na anderhalf uur in slaap...

Dus ik ga vanavond na het eten maar eens even studeren tijdens de lezing van Geremek (sorry, Ania...) zodat ik daarna lekker een biertje kan gaan drinken. Heb pas vijf van de Bruggestudenten hier aanwezig de hand geschud namelijk. Beetje karig!
Hoorde ook dat er plannen zijn om in Warschau in een kroeg te gaan zitten! Dat is eigenlijk een nog beter idee, breng ik meteen mijn belangrijkste goede voornemen voor 2004 in praktijk. Namelijk: vaker van die campus af komen! Alles in het kader van mijn geestelijke gezondheid, uiteraard.

Tot morgen!
- Else

Geen opmerkingen: