donderdag 16 oktober 2003

Lief Blog,

Morgen vertrekken we!
Iedereen is elkaar weer zenuwachtige mailtjes aan het sturen met vragen als: "moeten we handdoeken meenemen??" Ontzettende stresskampioenen ; )

Het Baltische Statenfeestje was zeer geslaagd, met traditionele dansen die erg aan de polonaise deden denken (niet erg verrassend: polonaise komt uit polen en dat is nou eenmaal dichtbij??), spelletjes met geblinddoekte slachtoffers en vooral dikke pret voor de omstanders... en veel songfestivalmuziek!

Vanmiddag skip ik lekker alle colleges want er moet een aantal meer praktische zaken geregeld worden. Moet nog naar Tesco, spullen pakken en de was doen...
En ik ben ook nog niet helemaal wakker eerlijk gezegd.

Blijf nog even lekker in mijn oh-wat-is-Nederland-een-fijn-land-bui hangen:


Er zijn steden, er zijn dorpen waarvan ik alle straten ken,
toch verlang ik naar een stad waar ik niet eens geboren ben.
In een jaar, zo bij elkaar, reis ik 't hele land wel rond,
maar ik moet terug naar Amsterdam, 't liefst nog voor de lente komt;
en ik weet ook wel waarom, ik heb weer heimwee.

Als de lente komt dan stuur ik jou....

En ik weet wel hoe 't komt, ik heb gewoon weer heimwee.

Ik wil naar huis, ik wil weg hier ,
ik wil terug naar waar ik vandaan kwam,
ik wil drinken en dan heel langzaam naar bed,
ik wil terug naar jou Amsterdam.


"Amsterdam", Grof Geschut

Tot na het ijskoude avontuur in Litouwen en Letland!
- Else

Geen opmerkingen: