vrijdag 10 oktober 2003

Lief Blog,

t Is nu wel echt tijd voor een update...
Het is inmiddels alweer vrijdagmiddag en ik heb bezoek: Jasperlief is gearriveerd!!
En we gaan allemaal leuke dingen doen: vanavond naar ballet in het Teatr Wielki (apparently het grootste theater van Europa) en dan flink feesten in de bar (iedereen doet nog steeds alsof het weekend begint op vrijdagavond! We hebben morgen zes uur lang economie...) en morgen fijn op stap naar een hippe club en op zondag paardrijden, leuk!

Economie is een stuk boeiender dan ik dacht, moet ik eerlijk bekennen. Logisch eigenlijk, het gaat over Europa, haha!
De prof is een Italiaan die een heel *apart* soort engels spreekt, maar zijn hele ziel en zaligheid in zijn verhaal legt, wat m erg boeiend maakt om naar te luisteren. Leuk is ook dat de docenten eigenlijk buiten de colleges om heel benaderbaar zijn (behalve de eerste, Lukaszewski, die was echt eng..), ze eten gewoon met ons mee in het restaurant en verblijven hier op de campus (hun appartementen zijn wel n stukje sjieker dan de onze, schijnbaar) en sommige wagen het zelfs naar de bar te komen. Verrassend!

Het eerste schandaal is er ook inmiddels. *Iemand* heeft gisteren na sluitingstijd in de bar alle foto's van Belangrijke Mensen (die in de hal van de nieuwe Residence hangen) op hun kop gezet. En er was ook een klein incidentje met een brandblusser...
Nou nou nou, het is echt het gesprek van de dag! Niemand weet precies wie het is (ik ben gelukkig net op tijd naar bed gegaan: ) en we kregen een brief op hoge poten van onze vertegenwoordigster die haar taken vreselijk serieus neemt en het dus haar plicht vond ons vermanend toe te spreken en een mail over verantwoordelijkheid te sturen, bla bla. Sjonge. Mabel-toestanden hier!
Ik persoonlijk vond het wel een goeie grap!! Al die belangrijke mensen op hun kop, zie het zo voor me.
En wat nu helemaal het grote probleem is, ontgaat me eerlijk gezegd...

Later meer,
- Else

Geen opmerkingen: