maandag 6 oktober 2003

Lief Blog,

Wat een verschrikkelijk drukke dag vandaag! t Lijkt of ik net vijf tellen geleden ben opgestaan, maar ik heb er alweer een dag vol tutorials, boodschappen en Poolse les op zitten. Ben vanmiddag op zoek gegaan naar het boek dat we nodig hebben voor EU Recht (Craig & De Burca, alias 'the brick') en uiteindelijk heb ik m gevonden voor een belachelijk lage prijs (in vergelijking met internet en andere boekhandels) maar het kostte wel weer veel bloed, zweet en tranen. En nu ik weet wat opportunity costs zijn... ga ik de volgende keer mooi naar de dichtstbijzijnde boekhandel!!

Dat Pools ook niet bepaald meevalt heb ik ook in de gaten, al na de tweede les, dus dat belooft wat. Eigenlijk valt het nog wel te overzien, we hebben pas twee naamvallen behandeld tot nu toe (van de zeven...) maar het onderscheid tussen mannelijk, vrouwelijk en neutraal maakt het er in ieder geval niet eenvoudiger op. En het lijkt zo helemaal nergens op he, dat Pools. Pfff.

Heb net een vreselijk aantrekkelijk aanbod om mee te gaan naar de film afgeslagen (verstandig he??) en ga nu toch nog maar eens een beetje studeren. Om elf uur mag ik dan als beloning van mezelf een uurtje naar de bar.

Hoe is het daar in NL / Marokko..??? Hebben jullie nog iets te melden met z'n allen..?? (Ik hoor zo weinig...)

Liefs,
- Else

p.s. misschien ga ik ook nog een paar vakantiefoto's op m'n site zetten voordat ik ga slapen. Wie weet. Die site van mij is wel aan een beetje nieuwe content toe...

Geen opmerkingen: