dinsdag 11 november 2003

Lief Blog,

De eerste vier pagina's van mijn paper zijn een feit. Wat gaat dat langzaam zeg! En het is ook nog allemaal van dat vage geneuzel over het ontstaan van de natie-staten en soevereiniteit en oh-hoe-moet-dat-nu-verder-met-de-Europese-Unie.
Niet echt de moeite van het lezen waard, vrees ik.
Het ergste is nog dat ik verder ECHT niks te melden heb, want ik doe verder niks.
Ik zit alleen maar achter mijn computer, drink veel te sterke koffie en heb koude voeten.
Niet bepaald geestverruimend, zeg maar.

Heb net voor de afwisseling een uurtje aan mijn franse CV zitten sleutelen, want ik heb zo een gesprek met onze persoonlijke carriƃ¨remevrouw. Die gaat ervoor zorgen dat al onze cv's op een cd terechtkomen, die vervolgens terecht komt bij alle interessante potentiele werkgevers. EU-instellingen, bedrijven, NGO's.
Zoekt u maar uit, dames en heren.
Als het goed is, is iedereen onder de pannen tegen de tijd dat de laatste examens gemaakt worden. En nog meer interessante weetjes: van de 300 mensen die jaarlijks die vreselijk gewilde stage bij de Commissie mogen doen, komen er 150 van het College of Europe.
Dat betekent dat ik een stuk lekkerder slaap de komende tijd!!!

Nu weer back to Geremek (want we zijn er nog lang niet...).

- Else

Geen opmerkingen: