zaterdag 1 november 2003

Lief Blog,

Een paar foto's van de veelbesproken Via Baltica Study Trip!
(Ik zal later eens een fotoalbum maken, maar voorlopig heb ik alleen nog maar een paar pics van de shared files gepikt)

Na een middagje winterschoenen shoppen in Riga
drinkt Else tevreden een Hoegaarden in cafe Amsterdam...



Blije politiek correcte foto in het Litouwse parlementsgebouw
(de jongeman op de foto is Christoph)



Litouwse duinen in de schemering



Zo ziet mijn rug er tegenwoordig uit...



Best vermoeiend, zo'n reis.
Eindelijk terug in het hotel in Vilnius
diep in de nacht (Piotr slaapt al bijna)



Wie gaat er met me mee in Eftelingland
wonen als we later groot zijn..?





Verder nieuws:
Alle presentatiestress was helemaal vor niks: mijn groep kwam niet eens aan de beurt vanochtend! Het slechte nieuws is dat we opnieuw een groepspaper moeten schrijven, ditmaal over het stabiliteitspact... en daar mogen we dan vervolgens alsnog een presentatie over geven. Maar gelukkig is er volgende week een "communication and negociation skills"-workshop, dus ik ben na volgende week nergens meer bang voor.

Nu aan de slag met mijn kostuum voor het Halloweenfeest van vanavond... ik ga als het Spook van Natalja (het meisje naar wie het parkcomplex en paleis zijn genoemd waar we wonen..). Helaas moet daarvoor wel een van de lakens van het College eraan geloven: ik heb geen negentiende eeuwse jurk hier helaas... en nu hopen dat iemand witte schmink heeft.
Fijn weekend!!!

- Else

Geen opmerkingen: