zaterdag 29 november 2003

Lief Blog,

Het wordt niet zo'n lang verhaal dit keer, want ik ben echt helemaal stuk.
Vier uur onderhandelen over allerlei technische aspecten in de harmonisatie van tandartsboor-regelgeving gaat je niet in de koude kleren zitten. En vooral niet als het in het Frans moet!!! Maar Zweden is wel een leuk land om te spelen.
"La osta en ol?" oftwel... Biertje???

Verder heb ik de hele avond gewijd aan mijn fijne paper over de privatisering in Bulgarije. Veel te hoog gegrepen voor meisjes met geen gevoel voor economie whatsoever, zoals ik al had uigelegd. Bovendien beheers ik dat economentaaltje niet en al helemaal niet in het engels. Klaag, zeur. Maar dat mag best als je de hele vrijdagavond hebt gestudeerd!!!!
Het is niet eerlijk...
Morgen moet ik nog 1500 woorden schrijven. Dat is best veel. Ik denk dan ook niet dat mijn humeur er op korte termijn beter op wordt. Alhoewel de ongeveer honderd liedjes van de Beatles die ik vanmiddag heb gedownload wel helpen...

Nou daaaag,
- Else

Geen opmerkingen: