zaterdag 15 november 2003

Lief Blog,

Was gisteren zwak, ziek en misselijk. Heb dus de eerste séance van onze Moviecommittee gemist, het was ook nog "Underground" dus ik was behoorlijk chagrijning. Werd wel erg vertroeteld door mensen die langskwamen om kopjes thee te zetten en eten en chocola te brengen. En natuurlijk was ik vandaag weer helemaal ok, dus na een fijn *verfrissend* drie uur durend rechten-college (op zaterdag! alweer! schaamteloos!) ben ik de stad in gegaan met een enorm pak geld om voor een stuk of 20 mensen kaartjes voor 'La Traviata' te kopen. Met buurman Christoph die als tolk en chauffeur enorm nuttig werk heeft verricht.
Dit was trouwens denk ik de eerste en de laatste keer dat de Opera & Balletcommissie daadwerkelijk zelf iets organiseerde... in het vervolg stuur ik iedereen wel de link naar de site van het theater!! Het is echt een enorm karwei om iedereen die zégt een kaartje te willen ook daadwerkelijk het benodigde geld af te troggelen... want zoals je begrijpt ga ik geen 20 kaartjes voorschieten...
Daarna vond ik dat ik wel een middagje shoppen had verdiend, dus naar het sjiekste winkelcentrum in town gegaan (Galeria Mokotow).

Ja, je leest het goed: geen geklaag over studies verder, vandaag. Vanavond ga ik eens even kijken hoe de kroeg er ook alweer uitzag. Bovendien is mijn Roemeense vriendinnetje Mihaela jarig.

En morgen heb ik mijn derde paardrijles! Nu hopen dat ze me gaan uitleggen hoe je zo'n knol wèl duidelijk kunt maken dat we niét gaan doen wat hij wil, maar wat ik wil...

Liefs,
- Else

Geen opmerkingen: