zondag 2 november 2003

Lief Blog,

Het Halloweenfeest van gisteren was gaaf - ik was de hele middag bezig geweest met mijn 'spook van Natalia' outfit en Vanessa, de schminkkoningin, heeft iedereen een onwijs mooi beschilderd gezicht gegeven. Erg leuk allemaal...
Binnenkort meer foto's natuurlijk, ik kan ze alleen nog niet uploaden want mijn computer is stuk. Ik heb met het systeem zitten rommelen en nu start ie alleen nog maar op in de 'veilige modus' waarmee ik helemaal niks kan. Voel me zo hulpeloos!! Gelukkig staan er onwijs veel computers in de gemeenschappelijke computerrooms, dus zit ik daar nu al de hele avond in de shared folders van mijn collega's foto's te bekijken van de Baltics Study trip.

Vandaag heb ik verder eigenlijk weinig nuttigs gedaan. Ben wel gaan paardrijden vanmiddag!!! Dat was gaaf. Het was mijn tweede les en het ging heel goed. Ik mocht van mijn instructrice halverwege de les met de gevorderden meedoen, dus dat was wel cool.
Afgezien van het feit dat ik natuurlijk weer het koppigste paard van allemaal te pakken had (Alaska) die, zodra ze de kans krijgt, regelrecht op de uitgang afgaat en rechtstreeks de stallen in, voor een kleine chat met haar vriendjes. Ik geloof dat ik de 'stop'- en 'nee, we gaan die kant niet op!'-signalen nog niet helemaal onder de knie heb, althans het beest -sorry, het edele dier- trok zich er niks van aan. En steeds moest een van de manegemeisjes me weer komen halen... nadat dit patroon zich een keer of vier had herhaal (echt! heel genant! mijn medestudentjes rolden van hun respectievelijk paarden van het lachen!) kreeg m'n paardje een flinke aframmeling met de zweep (zo zeg, dat gaat er niet zacht aan toe! ik vond het maar niks, volgens mij moet je op een vreedzame manier ook wel je zin kunnen krijgen..). Maar dat maakte de zaken er nier beter op!! Want toen m'n peerd daarop weer met een noodvaart op de uitgang afging, kwam er zo'n chickie met een zweep aanrennen waardoor paardjelief besloot het op een galopperen te zetten, en over de balk voor de uitgang heen te springen!
Waarop ik het wel weer mooi geweest vond voor een tweede paardrijles...
Maar over het algemeen gaat het dus wel erg prima... maar niet met mijn bovenbenen, want er zit zo'n weerstand in mijn spieren -die een uur lang om een paard heen geklemd hebben gezeten- dat ik ze niet meer tegen elkaar aan kan krijgen!! Dat wordt kruipen, morgen...

Ik wil ook NK schaatsen kijken!!! Stuurt iemand me een fijne lange video van de 10 km bijvoorbeeld..?
Mis jullie allemaal,

veel liefs,
- Else


Geen opmerkingen: