zondag 9 november 2003

Lief Blog,

Een nieuwe ster aan het Nederlandse firmament!
Geniaalste nummer aller tijden!!! Erg leuk om aan je Duitse kennissen ten gehore te brengen...
Onder het motto: "Beetje PR kan geen kwaad": geschreven door buurman Jasper Smit -ook verantwoordelijk voor de backing vocals-, clip gefilmd door vriendin Ellen en oh ja... Thomas had er ook iets mee te maken...

Downloaden..??
http://www.kuileninhetzand.nl/kuileninhetzand.mp3

KUILEN IN HET ZAND
Simone Sand am Meer

Ik zie je staan in de branding
aan het grauwe noordzee strand
je haar is blond, de lucht is wolkig
je hebt een schepje in je hand

en ik zeg ik ben Simone (henk zeg jij)
je kijkt me aan
Je zegt ik kom uit Utrecht
waar kom jij vandaan?

Kuilen in het zand
Door de liefde overmand
Kuilen in het zand
er was nog niets..aan de hand

Nu we groeven samen kuilen
en daar vreeën we dan in
Oh ik kreeg er geen genoeg van
Maar je had niet altijd zin

En we kwamen bij je ouders
en ik deed nog zo alsof
maar al bij z'n 3e biertje
riep je vader "het is een mof!"

Kuilen in het zand
Door de liefde overmand
Kuilen in het zand
met jouw schepje in mijn hand...

Liebling, nur dein Schaufel hast du mir gelassen.
ich kann's nicht allein' Bitte, komm züruck.

(kuilen..in het zand) Met jouw schepje in je hand
ben door verdriet overmand
met jouw schepje in mijn hand
kuilen, tranen, tranen, kuilen, kuilen..tränen, mussen weinen

tranen in het zand


Om wel honderd keer achterelkaar te draaien!!

Enjoy!
- Else

Geen opmerkingen: