dinsdag 25 november 2003

Lief Blog,

En toen waren er alweer vijf dagen voorbij gevlogen. Had ik al verteld dat dat best snel gaat hier??
Niet dat ik veel hen uitgevoerd, ik ben echt helemaal lamgelegd door dat stomme Hillion/Mayhew-paper. Ben vandaag voor de derde keer van onderwerp veranderd, want ik kan maar niks vinden...
Ben nu weer terug bij mijn oorspronkelijke idee (ondanks dat ik mezelf had beloofd dat ik niks economisch meer hoefde te doen!): het verloop van het privatiseringsproces in Bulgarije na de val van het communistische regime. Is nogal een zooitje geweest, schijnt, en het is nog steeds niet 'af'. Bovendien hebben al die rijke communistiche partijmeneren al hun in het buitenland geinvesteerde geld gebruikt om al die staatsbedrijven op te kopen, waardoor er nog niks veranderde... maar helaas is hier 'officieel' niets over bekend...
De deadline is zondag om 17.00 uur en ik moet nog beginnen met lezen. Fijne timing weer.

Het is allemaal de schuld van KaZaA! Sinds Pawel de Lite-versie op mijn computer heeft geinstalleerd -en ik in een klap Master ben geworden- doe ik helemaal niks anders meer dan liedjes downloaden en heel hard draaien en meezingen. (De Ballade van Boon, Lau! En andere mooie liedjes van de A Cappella CD van Lais!). Funest voor mijn motivatie, dus.

Zaterdag met de echte fanatiekelingen naar een salsaclub geweest -er zijn hier mensen die vier avonden per week gaan!- dus dat was erg leuk maar vooral erg warm. En zondag hadden we een feestje, want er was weer eens iemand jarig (dat gebeurt hier nogal eens, gemiddeld eens per twee dagen..) en dit keer was het een speciaal iemand: de voorzitster van de Student Representatives Committee, Magda uit Roemenie, die bovendien het hele weekend in Brugge (op de College of Europe campus daar) was geweest! Ze had heel veel nieuws over de studenten die daar zitten en zij zijn ook allemaal heel benieuwd naar ons, dus wellicht komt er nu eindelijk enige interactie tussen de twee campussen tot stand... zou leuk zijn!

Even voor de leuk: de kamers schijnen daar klein en crappy te zijn, geen tv's, geen koelkasten, geen sauna in de residences, sterker nog, sommige mensen moeten een douche delen... en het belangrijkste: het eten is vreselijk. DUS!
Wij in Natolin zijn weer eens veel beter af... (*yay*)

Over vijf minuten begint mijn salsales, dus ik hou er weer mee op voor vandaag.
Tot morgen (hoop ik!)

- Else




Geen opmerkingen: