zondag 9 november 2003

Lief Blog,

Ik kom er net tot mijn grote ontstelling achter dat ik vanaf nu iedere week, gedurende drie weken, op vrijdag een paper/essay moet inleveren, daarnaast een economie-presentatie moet doen, moet deelnemen aan een simulation game die twee dagen in beslag neemt, een debat over het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid moet voorbereiden en *tussendoor* ook nog zeven examens moet leren, want als de komende drie Vreselijke Weken voorbij zijn, begint de examentijd!!!

Aaaaaahhhhh!

Ik kan het allemaal even niet meer overzien. Het is echt teveel!
Dat betekent dat er maar een ding opzit: nu gaan slapen. Als de paniek toeslaat, ben ik toch nergens anders meer toe in staat. Erg productief ga ik dus niet meer zijn in dit laatste uurtje van deze zondag.
Wel vijftien artikelen gelezen in twee dagen: het was dus een goed weekend...

Siiiiigghhhhhhh

- Else

Geen opmerkingen: