maandag 3 november 2003

Lief Blog,

Vandaag was een echt cadeautje! Toen ik vanochtend wakker werd scheen de zon heel erg hard en toen ik na mijn vlugge ontbijtje naar college wilde rennen, kwam ik Laura tegen die met een stralend gezicht aankondigde dat ze waren uitgevallen voor vandaag!! De professor is nog niet gearriveerd... wat een geluk! Ik begon me namelijk aardig zorgen te maken over wanneer ik in vredesnaam mijn Geremek-paper ("L'État nation et l'Europe unie", 10 pagina's, over 10 dagen inleveren) moest schrijven als er elke dag (de hele dag lang!) colleges zijn deze week...
Vandaag vrij dus en morgen ook, dat is erg prettig.
Ik heb dan ook gestudeerd 's ochtends, na de lunch lekker in het park gewandeld met Agata, thee gedronken bij Erik en toen weer even gestudeerd. Kortom, niet erg opgeschoten met m'n paper.
En na het avondeten naar Poolse les! Cijfers hadden we vandaag, en het was een totale ramp. Wat een ingewikkelde woorden voor zoiets simpels als 4 of 9, laat staan 90..!

Zometeen Sex & the City kijken bij Kaja, maar eerst moet ik van mezelf nog even studeren. Toch maar wel.
Tot later!
- Else

Geen opmerkingen: